2010-07-01
 17:40:26

mitt allt

Imorgon kommer det bli en så jobbig dag, 1 år utan dig mitt hjärta. Tiden flyger förbi men det går inte en dag utan att jag tänker på dig.

Du var som en ängel, skapad för din tid
Du fanns där och vakade över mitt liv
men nu är den tiden förbi
Och kunde jag spola tillbaka tiden skulle det alltid vara vi
minnen väcks, men jag får drömma
Du och jag, tiden den kommer jag aldrig och glömma
Du kom in
blev en del av mitt liv
Tiden då det bara var vi
den är förbi
När allt man älskar, det försvinner
dagar, timmar och bortglömda minnen
Frågar du mig nu så ska jag berätta
Du är den borttappade biten i mitt hjärta

Tomheten känns inom mig
mitt hjärta det söker,
det letar efter dig
Den som ristar in "jag älskar dig"
i solen med en isbit
älskar dig mer än mig.
Men det är de ingen som kan
Minnen väcks till liv när vinden viskar ditt namn.






Angelica
PUBLICERAT: 2010-07-01, 19:09:13 | URL: http://sweamne.blogg.se/

Upp med hakan nu. Han saknar dig lika mycket tillbaka. <3



Kram!


Marilyn & Rasmus
PUBLICERAT: 2010-07-03, 19:09:11 | URL: http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Vet hur det känns, men livet är ju tyvärr så, hm. Här saknar man sin lilla älskade Ludde som bara han bli 2½ år, snyft. Tröstkramiz här ifrån oss 2.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: