2010-06-20
 18:15:32

Lördagen

Var och hälsade på min pälsk i helgen :) Oj vad glad han blev när han fick syn på mig, hela ansiktet blev tvättat och han lämnade inte min sida på hela dagen.

Vi övad lite agility på kvällen. Har några hinder kvar som jag byggde till min kanin när jag var liten :P Och jag blev så chokad över hur bra det gick! Kändes som om allt tragglande med fritt följ och andra lydnads övningar  har lönat sig :) Han följde mig prefekt när vi sprang och behöll kontakten hela tiden, han lyssnade när jag skickade honom över hindret och han tyckte att det var jätte kul :) Kändes super bra och var så stolt över honom. Blev riktigt sugen på anmäla oss till en nybörjarkurs i agility till hösten.

Berättar mer om helgen senare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: