2010-06-28
 17:27:03

Om helgen

Tanken var att det skulle komma upp nya bilder idag som jag tagit i helgen. Men kom på när jag börja leta sladden till kameran att den är ju sönder! Min lilla lurvtuss har ju gnagt på den. Så några nya bilder kan jag inte bjuda på så vida jag inte hittar en till usb sladd.

Killen kom ju hem i måndags förra veckan så har inte haft tid att skriva så mycket. Vi har passat på att umgås och ha roligt medans han var hemma. Vi åkte till mamma och pappa i fredags för att fira midsommar. Åt god mat och umgåtts, jätte kul.

Dexter och jag har också haft roligt tillsammans i helgen. Vi har lekt i trädgården, tränat lydnad och myst massor. Han är så duktig och tycker mig ana att han mognat lite. Det roligaste med honom är att han är så ivrig att vara tillags när vi tränar att är man inte med på noterna så är det lätt att man lär in fel sak om man är för seg med berömet. Men det är så kul att ha en arbetsvillig hund!

Nu ska jag vila lite, är trött efter jobbet. Vad har ni gjort med era hundar i helgen? Kommentera och berätta.



Texas
PUBLICERAT: 2010-06-29, 07:45:17 | URL: http://blogg.aftonbladet.se/texas-raggartass

Hejsan!

Tittade in här på din sida! Väldigt fin!

Fin liten Dexter du har!

Ha det så bra!

Kram från Texas - raggartass


Marilyn & Rasmus
PUBLICERAT: 2010-06-29, 10:47:34 | URL: http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Tack för tassavtrycket inne hos oss ;) WOW vilken pärla din Dexter är. Och skojigt att den heter likadant som min favoritpojke som spelar massmördare, he. Hit kommer vi att tassa in fler gånger. Nu ska här läsas i eran blogg å kikas på bilder J Önskar en fin dag och ha det så gott. Kramen!


Johanna
PUBLICERAT: 2010-06-29, 12:53:02 | URL: http://kennel-anthems.com

Ursäkta mitt sena svar på inläggen i min Gästbok.

Tack så mycker för berömmet for Mana, hon är min stolthet!

Och tack för berömmet över hemsidan. Som webdesigner är det underbart att få utlåtande av arbetet man lagt ner...

Varifrån kommer din Dexter? Han är underbar söt!

--Johanna, Kennel Anthems i Jokkmokk


Glimz
PUBLICERAT: 2010-06-29, 23:07:37 | URL: http://ninz.bloggagratis.se

Vilken fin blogg du har! Du har riktigt fina hundar :) En härligt fortsatt vecka till dig o det dina!

Ha det bäst -Nina


Daya o Lexus
PUBLICERAT: 2010-06-29, 23:54:22

Hej!

Ja det var riktigt skönt att han inte var så långt bort. många hundägare får uppleva en sån hemskt sak när valparna är små, inte när man har en 5 årig självständig hane.

Har lärt mig av mina misstag. extra koll på hunden när mobilen ringer ;-p



Vad söt Dexter är! :) Färgen påminner mig om papillon vi hade :) Råttan kallade vi henne.

Vad kul att ni tränar och strävar efter championat avis



Ha det så bra :)



Mvh Dayana


Kristall
PUBLICERAT: 2010-08-16, 20:14:50 | URL: http://prinsessankristall.blogg.se/

Hur gammal är dexter ? Han är himla fin! Min vovves pappa är ju också papillon =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: