2011-08-29
 23:55:05

spännande

Nu har jag anmält Dexter till två utställningar :)
SKK int den 9 oktober på gärdet och SDHK nat den 8 oktober i timrå.

Ska bli spännande och se hur det går, Dex är i fin form just nu så hoppas det håller i sig.

Sen hoppas jag att få träffa Monica och Sara med :)


Angelica
PUBLICERAT: 2011-08-30, 16:36:58 | URL: http://linneaangelica.blogg.se/

Ska bli så spännande. Synd bara att jag missar honom på Lördagen. =/ Men söndag ska jag stå där redo och klar med kamera och kramar.


Monica Chippen, Figo & Karma
PUBLICERAT: 2011-08-30, 16:40:29 | URL: http://www.kennelbutterflydreams.se

Hej!

Vad kul att du kommer att ställa Dexter!! :)

Jag kommer inte att ställa någon av mina hundar i Sundsvall, däremot tänker jag ev kanske att åka ner för att titta. Alltid roligt att se fina hundar!! :)

Ska höra med Sara om hon har möjlighet och lust att åka också. Och så måste vi ju planera lite inför Stockholmsresan, eller hur?

Ha dé bäst!

/ Monica Chippen Figo & Karma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: