2011-08-04
 17:34:12

Sen sist

I måndags så fyllde jag år och firade det med hembakt pizza med släkten i söndags och på själva födelsedagen bjöd jag över min finaste vän Angelica på tårta och kaffe :) Fick en så fin present av henne, en bild på Dex & Kumo som hon ramat in. Återigen tack så mycket Angelica! Av mamma, pappa och brorsan fick jag en ny kameraväska så att sakerna till kameran får plats, jätte bra och praktisk väska. Av min kära sambo fick jag en resa till parken zoo som vi ska göra nästa vecka, längtar så mycket. Är väldigt glad och tacksam för alla fina presenter och har haft en trevlig födelsedag med nära och kära.

Med Dexter så är allt bra och vi njuter av trevliga promenader och roliga stunder på agility-planen, det går värkligen framåt. Vågar nog säga att han har en rolig och omväxlande tillvaro med mig och sin bästa kompis Kumo, han värkar tillfreds och jag ser en stor färändring hos honom. Känns kul att man hittat en balans i hans liv som passar honom. En rolig men kanske inte så märkvärdig sak är att han lärt sig "rulla runt" :)

Igår så fick han en sele, känns så bra att slippa ha halsband på honom, när vi möter hundar så drar han så mycket och skäller. Vill inte att han ska göra illa nacken. Så när Angelica köpte ett nytt fint halsband till Kumo så fick Dexter ärva hans sele, den sitter perfekt på honom och han ser ut att trivas :) Tack igen Angie!

Nu blir det bider från senaste tiden så ni får se vad vi haft för oss.




























Angelica
PUBLICERAT: 2011-08-04, 21:52:17 | URL: http://linneaangelica.blogg.se/

Varsågod och varsågod hehe. =)

Härliga bilder. Dom är så fina.



Kram.


Monica Chippen & Figo & Karma
PUBLICERAT: 2011-08-04, 22:02:35 | URL: http://www.kennelbutterflydreams.se

En STOR GRATTIS-KRAM så här lite i efterskott!!

Ha en mysig tripp till Parken Zoo, hoppas ni får lagomt fint väder så alla djuren är på G och på många fina bilder därifrån!! ;) :)



Ha dé bäst! :)


Marre&Rasmus
PUBLICERAT: 2011-08-05, 11:29:55 | URL: http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Å, vilka mysiga bilder, tack för att du delar med dig och kul att det går bra med träningen :)



Önskar er en fortsatt trevlig sommar / Marre&Rsamus


Angelika & Speedy
PUBLICERAT: 2011-08-05, 12:00:03 | URL: http://speedyochmatte.blogg.se/

Grattis i efterskott!:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: