2011-02-20
 14:39:01

Har det vänt?

Usch vad kallt det har varit! I fredags var det -27,5 så ni kan ju förstå min förvåning när jag och Dex gick morgon promenad och det var -5. Men skönt var det och lite sol fick vi med :)

På alla hjärtans dag kom husse hem och sen dess har det varit full fart som alltid när han är hemma. Vi har hälsat på svärmor och mina föräldrar, haft kompisar över och åkt på ärenden.

Dexter fick även träffa en dobermann valp som är fyra månader i torsdags, han tyckte inte om den :P stor och gänglig var han och väldigt läskig tyckte Dex. Tror han drog en lättnadens suck när vi satte upp grinden och han fick vara med mig och shih-tzu grabbarna i vardagsrummet.

Ikväll ska vi hälsa på mina föräldrar och äta tortillas, min farvorit rätt :) Dexter blir alltid så glad när man frågar han om vi ska hälsa på Lukas, så blir kul för han med.

Fast vi saknar Angelica, tror till och med Dexter gör det med fast hon alltid får en utskällning när hon är här ;) Hoppas du kommer och hälsar på snart!

Nu höll jag på att glömma att den 27 åker vi på utställning i Timrå, kom och hälsa på oss ni som är där. Alltid kul att träffa nytt hundfolk och gammla vänner för den delen med :)


Marre&Rasmus
PUBLICERAT: 2011-02-21, 09:35:16 | URL: http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Oj, det kan man kalla kalt. Och här har gnällts när det varit -10. Men å andra sidan så är man här fryslig av sig, så det kanske inte är så konstigt :D



Kul att se att allt bra med er :D Rasmus är inte heller så förtjust i valpar och framför allt om dom hoppar upp på ryggen hans, bläch tycker han här, he.



Ha en fin början på veckan och hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi får höra av er igen.



Jätte fin bild på ditt allt. Kramiz


Angelica
PUBLICERAT: 2011-02-21, 14:14:50 | URL: http://linneaangelica.blogg.se/

Ååh saknar er med jättemycket. <3

Men vi får ta och träffas imorgon? Onsdag?



Kram.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: