2011-03-20
 18:33:17

mer om mig och Dex

Min lista
10 FAVORITER
Färg: Rosa
Mat: guacamole
Band: Soilwork
Film: Silent Hill
Bok: Allt med Sophie Kinsella
Sport: hundsport
Årstid: Sommar
Veckodag: lördag
Glassmak: ben & jerrys chunky monkey
Tid på dygnet: 22.00 och framåt

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: små grinig
Smak: mango raja
Kläder: svart
Bakgrund: soffan
Nagellack: inget
Tid: 18.22
Omgivning: tyst och lugnt :D
Irritationsobjekt: Huvudvärken som dunkar i pannan

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej
Brutit mot lagen: Har jag nog
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: i badkar
Varit med på TV: Nej inte vad jag märkt
Kysst någon du inte känner: Ja

2 VAL
Kaffe eller te: KAFFE!
Vår eller höst: Höst

1 ÖNSKAN:

Att jag kommer in på högskolan i höst

Dexters lista
10 FAVORITER
Färg: Blå som mitt halsband
Mat: Ägg och potatis
Band: ?
Film: Allt med hundar som skäller
Bok: Läser inte med gillar att störa andra som läser
Sport: Springa fort
Årstid: Höst för då slipper man fästingar
Veckodag: Alla dagar som både husse också är hemma
Glassmak: vanilj
Tid på dygnet: Sov tid

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: trött Zzzz
Smak: Robur lax och ris
Kläder: Lite små smutsig päls
Bakgrund: röd filt
Nagellack: inget
Tid: 18.29
Omgivning: drömmer
Irritationsobjekt: porten som öppnas och stängs hela tiden

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Ja ibland vet man inte om dom är hane eller tik
Brutit mot lagen: nej men har brutit mattes regler
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Nej gillar min päls
Varit med på TV: Nej inte än
Kysst någon du inte känner: Nej fast jag tvättar gärna öron och näsa på folk jag inte känner

2 VAL
Kaffe eller te: vatten
Vår eller höst: Höst inte lika slaskigt

1 ÖNSKAN:
Att matte ska duka fram ett smörgåsbord och sen lämna det obevakat.


Sara Klingenberg
PUBLICERAT: 2011-03-21, 17:46:29 | URL: http://www.bonnidogs.n.nu

Hej! Din sida är också jättefin : ) Hoppas vi ses nåt på utställningar i vår/sommar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: