2011-11-18
 04:42:15

Om papillon

Även fast jag har lite svårt för animalplanet's serier Dogs 101 och Breed all about it, så tycker jag att dom om papillon är ganska bra och ger en bra överblick om rasen. Ett plus för att dom faktiskt nämner att man måste motionera sin papillon och inte bara ha den som knähund. Vad tycker ni om klippen? Ger det en rättvis bild av papillon?




Gizmo
PUBLICERAT: 2011-11-18, 14:47:45 | URL: http://gizmopojken.blogg.se/

Jag Gizmo är ju en blandning mellan Chihuahua och papillon men jag har nog mest papillon i mig. Jag har dock inte så mkt päls som vissa pappisar jag sett.

MEN det där med motion... Absolut behöver vi det. Jag bara älskar att vara ute och gå långa promenader och tack o lov gör matte det också. Många skakar på huvudet åt oss, då dom inte fattat att även vi SMÅ måste få vår motion och orkar mer än man kan trol


Angelica + pommarna
PUBLICERAT: 2011-11-18, 17:12:10 | URL: http://linneaangelica.blogg.se/

Hehe jadu, jag kan ju inte så mycket om Papillons, men säger du att det låter rätt så är nog rätt. ;)

Jag har också svårt för dogs 101 och breed all about it. Allra helst då Pommar och exempelvis Schäfer och Rottis. =P



Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: