2011-10-12
 18:01:11

Resultat från helgens utställning

Lördag SDHK 8/10 -11 Timrå
Domare: Stanley Henry
Kritik: A little shy on the table, head ok, good earset. Mouth ok. Good fronth. Moved ok. In good coat condition.
Kvalitetspris: Very good

Mina egna tankar: Var hög ljudnivå och trångt runt ringarna, tror Dex tyckte det var stressande då han hellre ville sitta i mitt knä än att vara i buren. Tyckte han gick bra i ringen men hade inte så mycket fokus utan tittade mycket runt omkring sig.

Söndag Vnkk Nordichallen 9/10-11 Sundsvall
Domare: Fahey Florence
Kritik: Very nice outline, good head proportions, good earcarrige, very alert, nice ribbcage but would prefer chest more let down. Good angulations. Nice livly movement.
Kvalitetspris: Excellent

Mina egna tankar: Lugnt och skönt inne i hallen, jätte trevlig stämning. Var mycket mer nervös idag än i Timrå, men bättre resultat och Dexter rörde sig väldigt bra och kändes mer fokuserad. Men vi måste öva mer bord och hantering framöver.


Angelica + pommarna
PUBLICERAT: 2011-10-12, 20:14:56 | URL: http://linneaangelica.blogg.se/

Han var så tjusig. Kämpa vidare! Du kommer få ditt cert och den dagen så tar jag Dex och certet och säger att dom är mina. =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: