2011-10-04
 16:42:19

tips

Vill bara lyfta fram det HÄR inlägget som Lady Dahmer skrivit. Otroligt bra formulerat och speglar många av mina tankar om dagens samhälle.


Angelica + pommarna
PUBLICERAT: 2011-10-06, 23:07:56 | URL: http://linneaangelica.blogg.se/

Hahaha Malin... Jag drömde att jag skulle bryta mig in i lägenheten din för att ta tillbaka tandskrapan. Typ "jag har två hundar och behöver den mer än dig som bara har en hund".

Så jag ville inte hålla på vid dörren eftersom Dexter skulle skälla så jag sprang runt till vardagsrumsfönstret och persiennerna var uppdragna. Så då trycker jag ansiktet på fönstret och stirrar på er men munnen halvöppen. Så börjar ju skrika och peka. Micke blev skitsur och stod precis vid fönstret på insidan och skällde ut mig!? xD "Du får inte skrämma Malin. Nu kommer hon inte vilja följa med bla bla bla bla." xD

Sen vakna jag! =/



Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: